כל מה שחשוב לכם לדעת לגבי בטיחות בעבודה

avizemer 01/08/2019

יועץ בטיחות בעבודה – אשר אביזמר

בשנים האחרונות, עלתה המודעות לגבי כל הקשור בנושאים של בטיחות בעבודה. בעבר נושא הבטיחות היה שולי וזניח יותר, היות והיו תקופות לפני כמה עשרות שנים, בהן בטיחות העובדים לא הייתה נושא שעניין אף אחד. אך היום עם התקדמות העולם, קמה ההבנה כי בטיחות העובדים נחשבת במקום הראשון והחשוב ביותר. המטרה הראשונית של חברת בטיחות לעד בע"מ היא להבטיח את שלמות הגוף של כל העובדים במוסד, ארגון או המפעל שבו הם מועסקים. החברה מספקת יועצי וממוני בטיחות, במטרה לאכוף את כללי הבטיחות ולדאוג לסביבת עבודה בטיחותית ונאותה לכל עובד ועובד. החברה מתהדרת ביחס מקצועי ויעיל, שמירה על לוחות זמנים שנקבעו מראש ורמת שירות גבוהה במיוחד.

כאמור, נושא הבטיחות במקום העבודה הפך לחלק מרכזי מהתרבות המודרנית, היות והחוק מחייב היום כל עסק המעסיק יותר מ – 50 עובדים, לדאוג להעסקתו של יועץ בטיחות. המטרה היא להבטיח את שלמות הגוף והרכוש הן של העובדים, והן של הציוד במקום העבודה. יועץ הבטיחות אחראי ליצור את מערך הבטיחות במקום העבודה, לאכוף את כל התקנות לגבי צורת העבודה הנכונה, צורת האחסון של הציוד וכדומה. במקרה של תקלה כלשהי או פרצה בבטיחות, היועץ מחויב להודיע על כך במהירות האפשרית למעסיק. על מנת לאפשר את השמירה על רמת בטיחות גבוהה במקום העבודה, יש צורך להדריך את העובדים בנושא ולהסביר להם את כללי הבטיחות הדרושים מהם וכמו כן להכשיר נאמני בטיחות מתוך צוות העובדים בצורה מקיפה יותר.

לסיכום, חברת בטיחות לעד בע"מ הינה חברה מקצועית ומנוסה בעלת וותק וניסיון רב שנים בתחום. החברה מספקת יועצים וממוני בטיחות שמטרתם לאפשר רמת בטיחות גבוהה במקום העבודה. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים