רענון מלגזה

avizemer 04/08/2019

רענון למפעילי מלגזות

על פי החוק, חובה על מפעילי מלגזות לקבל הדרכה מלגזה אחת לשנה וזאת כדי לשמור על כשירותם המקצועית – קורס רענון מלגזה בין 4 שעות.

קהל היעד:

נהגי מלגזות במפעלים וארגונים בעלי רשיון מלגזה המותבע ברשיון.

נושאי הלימוד:

  • הוראות החוק.
  • סוגי מלגזות.
  • עקרונות יסוד בהעמסה ופריקת מטענים.
  • בטיחות בהפעלת מלגזה וגורמי סיכון.
  • תהליכי מניעת תאונות מלגזה וסלי הרמה.
  • תאונות במלגזות סרט בטיחות במלגזות.

בסיום ההכשרה, ינתנו תעודות ואישורים מתאימים על ביצוע ריענון שנתי.

מידע נוסף בנושא

הדרכת רענון למפעילי מלגזות

בתוך מחסנים ומרכזים לוגיסטיים, יש תנועה ערה וקבועה של אנשי תפעול, מחסנאים וגם של כלים אוטומטיים מיוחדים שמבצעים עבודות כדי להקל על פעילות המחסן. אחד מהכלים הכי שימושיים שיכולים להביא לביצועים מעולים במחסן, הוא כמובן המלגזה. כלי קטן ויעיל עם מהירויות משתנות, איתו אפשר להביא כל סחורה ממקום למקום במחסן, בתוך פרק זמן של דקות ספורות. יחד עם זאת בדיוק כמו כל כלי רכב אחר, גם כאשר אתם נוהגים עליה יש צורך לבצע מידי  שנה על פי חוק רענון מלגזה, כדי לשמור על שגרת עבודה בטיחותית ובטוחה. בעזרת אנשי הצוות המקצועי של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, יש לכם אפשרות לשמור על אנשי צוות המלגזה שלכם ולהבטיח שהם יספקו רמת ביצועים גבוהה בכל משימה ובעיקר – ימנעו מתאונות עבודה.

קורס רענון מלגזנים אצל אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ – נסיעה בטוחה במתחם העבודה התפעולי 

האינטרס שלכם הוא ליצור מרחב עבודה בתוך ובטיחותי, ולא משנה מהן הסיטואציות או הדרישות מולן אתם עומדים. ולכן, מומלץ לעבור ריענון מלגזה אצל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, כמו למשל אנשי הצוות המקצועי של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ.

תהליך הלמידה של קורס רענון מלגזה

החלק הכי חשוב של עבודת המלגזנים בתוך חללים סגורים או אזורים תפעוליים, הוא היכולת לבצע תמרונים מורכבים על כלי הרכב שלהם, מבלי לפגוע במי שנמצא מסביבם בכל רגע נתון. זו היא לא משימה פשוטה, במיוחד בהתחשב בעובדה שאנשי מלגזה עובדים תחת לחץ של זמן ומשימות, בדיוק כמו כל שאר עובדי המחסן. ולכן אי אפשר להתחמק מהצורך להכשיר את אנשי המלגזה בצורה מקצועית לעבודתם תחת כל תנאי פעילות. זוהי בדיוק המשימה של מומחים בתחום הבטיחות, אשר מגיעים אל המחסן או המפעל שלכם לבצע רענון מלגזה לצוותי העבודה שלכם. כל ולפני הכול, מדובר בהדרכה שמחזירה לתודעה את כל מיומנויות הנהיגה הבסיסיות, כמו למשל שמירת מרחק ועבודה עם מערכות איתות חיוניות. כמו כן, במהלך הדרכת הריענון מלגזה אנשי הצוות שלכם לומדים מה הן הדרישות החדשות של משרד העבודה או הרגולטור שמפקח על המפעל שלכם בכל מה שנוגע לעבודה בטיחותית במרחב התפעולי. כך הם זוכים לצאת בחזרה כשיש להם יותר ידע שישרת אותם על הצד הטוב ביותר בכל פעם שהם עולים על ההגה.

רענון מפעילי מלגזה

אם אתם צריכים לעבור את הדרכת המלגזה השנתית בחברה, או שאתם צריכים לתת את הרענון החשוב לעובדים שלכם, אתם צריכים לבחור את החברה הנכונה שתספק לכם את המדריך המקצועי ביותר, כדי מן הסתם להפיק את המירב מההדרכה הזו. בחברת "אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ" תדעו שאתם בידיים טובות. החברה בעלת ניסיון של שנים ארוכות ומעסיקה מדריכים שהעבירו הדרכות בנושאים הללו כבר מאות פעמים.

רענון מלגזנים

כל מי שיש לו רישיון למלגזה ועובד על מלגזה באופן קבוע חייב אחת לשנה לעבור קורס רענון מלגזה. החוק מחייב את העוסקים במלאכה ללמוד שוב את הסיכונים השונים שיש בשימוש במלגזה ואיך אפשר להתגונן בפני הסיכונים הללו. בקורס תלמדו איך לתפעל את המלגזה בצורה הטובה ואף תקבלו טיפים לעבודה נכונה איתה. גם אם יש לכם ניסיון של שנים ארוכות אתם חייבים לעבור את קורס הרענון הזה, ללמוד ולהפנים מחדש ואף לעבור מבחן קצר. לפעמים, דווקא מי שכבר מנוסה בתחום מסוים לא שם לב לסכנות ולאופי העבודה הספציפי במקום בו הוא נמצא, ואם הוא ייחשף לניתוחי תאונות מלגזה הוא יוכל להפיק לקחים ולדעת איך לעבוד בצורה טובה ובעיקר בטוחה.

קורס רענון מלגזה

בין אם יש לך עסק עם מחסן גדול, או שיש בעלותך חברת שילוח בעלת מחסנים לוגיסטיים עצומים ובין אם אתה אחראי על מחסן ציוד כזה או אחר, סביר להניח שאתה או מישהו מהעובדים שלך עושים שימוש במלגזה. המלגזה קיימת כבר לא מעט שנים בשוק, והיא משמשת בעיקר כדי להרים משאות כבדים במקומות בהם צריך עבירות גבוהה. היא למעשה כלי עבודה מדהים שחוסך המון ומייעל את העבודה, אבל היא יכולה להיות גם מסוכנת, מעצם כך שהיא מסייעת להרים משאות כבדים היא מועדת לפורענות. משרד הכלכלה קבע שצריך לעשות קורס מיוחד כדי להיות בעל רישיון מלגזה, קורס שמתמקד בתפעול שלה ובבטיחות השימוש בה אבל הוא גם קבע שהקורס בלבד לא מספיק וצריך לעשות רענון מלגזה בכל כמה חודשים על מנת לחדד ולהזכיר מחדש את נהלי הבטיחות.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים