הדרכת כיבוי אש

avizemer 04/08/2019

הדרכות בטיחות אש וכיבוי אש מבוצעות על ידי בטיחות לעד בע"מ בצורה מלאה. חובת המעביד לבצע הדרכה זו פעם בשנה ע"מ לחסוך בנפגעים ובנזק לרכוש.

הדרכות כיבוי אש מבוצעות על ידי בטיחות לעד בע"מ בצורה מלאה.

חובת המעביד לבצע הדרכה זו פעם בשנה ע"מ לחסוך בנפגעים ובנזק לרכוש.

עיקרי נושאי הדרכת בטיחות אש:

  • מושגי יסוד בבטיחות אש ושיטות כיבוי.
  • מהות האש, משולש האש.
  • מוקדי סיכון עיקריים לפריצת אש.
  • סוגי דליקות והתנהלות באש ותוצריה.
  • שימוש נכון ויעיל : מערכות גילוי אש ועשן, עמדות כיבוי, מטפים, ספרינקלרים.
  • נקיטת אמצעי זהירות בחשמל.
  • דרכי מילוט והתנהגות בחירום.

הדרכה ותרגול בטיחות אש

בטיחות לעד בע"מ תעביר הדרכות כיבוי על ידי מדריכים מוסמכים ותתרגל גם כיבוי באש חייה תוך נקיטת הזהירות המירבית.

בסיום ההדרכה, יינתן אישור על ביצוע ההדרכה בהתאם לדרישות כיבוי.

היום החוק מחייב כל עסק וכל חברת בנייה להציג תכנית בטיחות אש, במטרה להשיג רישיון עסק או אישור להמשך הבניה. בכל מה שקשור לאש, מומלץ לעבוד אך ורק עם המקצוענים בתחום במטרה לא לקחת סיכונים מיותרים. חברת בטיחות לעד בע"מ מתמחה בתחומי הבטיחות השונים, ויש לה את הניסיון והמיומנות הדרושים בבטיחות אש. על מנת להשיג את האישור הנדרש לקבלת רישיון עסק, יש צורך להציג לשירותי כבאות והצלה תכנית מפורטת לגבי תכנון מערכי הבטיחות אש בחברה. התוכנית צריכה לכלול את אמצעי הכיבוי אש המצויים בכל קומה, פירוט דרכי הגישה בבניין, מיקום מדויק של כל ציוד הכיבוי המצוי במקום, שלטי הכוונה ברורים ועוד.

 

בטיחות אש - מניעת אבידות בנפש

בטיחות אש הינה סדנה בסיסית אשר כל מעסיק חייב להעביר לעובדיו פעם בשנה וזאת על מנת למנוע נפגעים ונזק לרכוש עקב שריפה. אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ מעמידים בפניכם הדרכות כיבוי אש אשר יועברו על ידי מדריכים מוסמכים ומנוסים. במהלך ההדרכה תבצעו תרגול כיבוי באש חיה תוך נקיטת הזהירות המרבית הדרושה לשם שמירה על בטיחותכם.

הדרכת בטיחות אש – הנושאים העיקריים

הדרכת בטיחות אש מעניקה מענה מקצועי בכל הנוגע לסיכוני האש ויכולה ללמד את העובדים שלכם כיצד יוכלו למנוע שריפות ולהתמודד איתן בעת חירום. ההדרכה הינה נרחבת ותיגע בכל הדרכים היעילות ביותר למנוע את התפרצותה של האש ופגיעתה באנשים וברכוש. חלק מהתחומים אשר נלמדים במהלך ההדרכה כוללים גם:

  • מושגי יסוד בבטיחות אש.
  • תאונות עבודה.
  • מהות האש, משולש האש – הגורמים לבעירתה של האש.
  • מוקדי סיכון.
  • סוגי הדליקות דרך ההתנהלות באש.
  • שימוש יעיל ב: מערכות גילוי אש ועשן, עמדות כיבוי, מטפים, ספינקלרים.
  • שיטות כיבוי אש – בידוד, השנקה וקירור.
  • בטיחות בחשמל ואופן מניעת שריפות חשמל.
  • דרכי מילוט למצבי חירום.

תכנית בטיחות אש מפורטת היא חלק בלתי נפרד מהדרך שלכם להגן על חיי אדם ורכוש מפני שריפה. מטרת התכנית הינה פשוטה מאוד, היא למעשה נועדה לסייע לכוחות החירום של כבאות והצלה להגיע למקום בשעת החירום ולהתמצא בבניין בדרך מאורגנת, בטוחה ומהירה.

את התכנית יש להגיש לשירותי הכבאות וההצלה לשם קבלת רישיון עסק. התכנית תכלול את מיקום וסוג אמצעי כיבוי האש השונים אשר נמצאים במקום, שלטי הכוונה ברורים ועוד.

על מנת לקבל את כל הפרטים שעליכם יהיה לארגן לשם יצירת תכנית בטיחות אש יסודית ברמה גבוהה, תוכלו לפנות אל אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ.

אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל נושא הקשור לתחום הבטיחות במקום התעסוקה שלכם. הדרכות מתאימות ותכנית פעולה למצבי חירום יכולים להיות הגורמים אשר יסייעו בהצלת חיי אדם ושמירה על הרכוש מפני נזקיה של האש.

אש היא מפגע מסוכן שקשה להשתלט עליו לאחר שהוא נוצר. כולנו שמענו על מקרים שבהם התנהלות לא זהירה וחוסר תשומת לב הובילו לנזקים חמורים, גם לרכוש ולמרבה הצער גם לנפש. הדרך הטובה ביותר למזער את הסיכון היא לנקוט בגישה הפרואקטיבית – גישה שהעיקרון המנחה שלה הוא להקדים תרופה למכה. שכירת שירותיו של מומחה בתחום של בטיחות אש מאפשרת מיפוי מלא ומדויק של הגורמים שעלולים להצית שריפה, הענקת כל הידע הנחוץ לגורמים השונים בעסק על-מנת להתמודד באופן אופטימלי עם כל מצב, ומציאת פתרונות לכל הבעיות הקשורות בנושא רגיש זה. לשם קבלת המענה המקצועי ביותר, צרו קשר עם אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ.

הדרכת בטיחות אש ע"י אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ

הדרכות כיבוי אש לעובדים

חברת בטיחות אש אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ – מקצועיות ללא פשרות ואמינות מוחלטת

אשר אביזמר הוא בעל ניסיון של שנים רבות בתחום הבטיחות, בין השאר כקצין בחיל האוויר. הוא חונך על ערכים כגון אמינות, עזרה לבני אדם ומקצועיות ללא פשרות, והוא מביא אותם לידי ביטוי בעבודתו כמומחה בטיחות באש עם כל ארגון וחברה. בהתאם בטיחות לעד בע"מ, החברה שייסד, מבטיחה לכם שקט נפשי אמיתי וביטחון מלא. וכל זה ביושר, נועם ותמיכה מלווה ואוהדת.

בכל מקום קיים חשש תמידי ברמה זו או אחרת משריפה. אמנם יש מקומות שמועדים יותר לסכנת התלקחות ספונטנית מאחרים והסכנה בהם גדולה יותר, אך על הצוות הפועל במקום לעשות הכול כדי לא להפוך את החשש למציאות. בין אם מדובר על משרד, מפעל, או כל מקום עבודה אחר, הדרכת כיבוי אש יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות במידה וקורה אסון. ברגע שהעובדים במקום מכירים את הסכנות בו והם יודעים למנוע דליקות ואף כיצד לטפל בהן בקנה מידה מסוים, הכול יכול להיראות אחרת. כל מה שאתם צריכים זה את המדריך הנכון שיעביר את החומר הרלוונטי, והעובדים שלכם יהיו מוכנים לכל צרה שלא תבוא (וגם יידעו למנוע אותה) אז מה יש בהדרכה כזו? מה לומדים העובדים שיכול למנוע נזק לרכוש ויותר מזה, למנוע נפגעים? הנה קצת על החומר הנלמד.

במהלך הדרכת כיבוי אש קודם כל לומדים על מהות האש, ממה היא נוצרת, על משולש האש ועל כל מה שנוגע לזה. לאחר מכן לומדים על סוגי הדליקות השונות, כמו גם על ההתנהלות במהלך דליקה ועל התוצרים של האש. עוד דבר חשוב שלומדים במהלך ההדרכה הוא מה הם מוקדי הסיכון העיקריים במקום הספציפי עליו מדברים, וכמובן, מה הן דרכי המילוט במקרה בו מתרחשת שריפה ואף איך מתנהגים במצב החירום. במהלך ההדרכה גם מדברים על כיבוי בפועל של שריפה, כיצד רותמים את מערכות כיבוי האש השונות למשימה, איך משתמשים במטפים ואיך מתפעלים את עמדות הכיבוי.

אם אתם צריכים הדרכת כיבוי אש מקצועית ממדריך מוסמך, שקודם כל יאפשר לכם לקבל את האישור השנתי המיוחל כמו גם יעביר הדרכה איכותית ברמה הגבוהה ביותר לעובדים שלכם במידת הצורך, אתם צריכים את "אשר אביזמר – בטיחות לעד". מדובר על החברה המובילה בתחום, שקיימת כבר שנים רבות ונהנית מאמינות גבוהה במיוחד. עם "אשר אביזמר – בטיחות לעד" אתם יודעים שאתם בידיים טובות ומיומנות, כאלו שיענו על כל הציפיות שלכם.

מידע נוסף בנושא

החשיבות של התנהגות נכונה בשעת שריפה

ברגע שיודעים מה לעשות בזמן ששריפה משתוללת במקום העבודה לא צריך לחשוב יותר מדי ופשוט צריך לבצע את הפעולות שעליהן דיבר ממונה בטיחות אש בהדרכות שלו. לא צריך להיות גיבורים ולא צריך לחשוב בצורה אינטואיטיבית ואוטומטית אלא לחזור על הפעולות שמבוצעות בתרגילים ועליהן דיברו בהדרכה. כך אפשר לשמור על החיים ולא להיות בשום סוג של סכנה. בדיוק לשם כך דרושות ההדרכות וההוראות ואכן בזמן אמת יש בהן כדי להציל חיים.

מחפשים אדם מקצועי ומנוסה לצורך קביעת מדיניות התנהגות בעת שריפה? אשר אביזמר הוא מי שאתן מחפשים, עם ניסיון רב בתחום במאות עסקים, משרדים ומפעלים.

מה התפקידים של ממונה בטיחות אש?

על מנת להימנע משריפה במקום העבודה יש לא מעט פעולות מניעה שאפשר לבצע – בחירת המיקום של ציוד לכיבוי אש, הכשרת העובדים לשימוש בציוד זה, קביעת דרכי מילוט מהבניין החוצה בעת הצורך, התקנת מערכות ספרינקלרים שיתיזו מים בעת השריפה ויש גם חשיבות ומודעות לנושא של הדרכות העובדים על ידי ממונה בטיחות אש על מנת שיידעו בדיוק מה הם יכולים לעשות על מנת לשמור על עצמם במידה ואכן פורצת שריפה. הדרכות אלה צריכות להתבצע במסגרת הדרכות בטיחות שהעובדים צריכים לעבור אחת לשנה לפחות, מה שיעזור להם להקפיד על מילוי הנחיות ממונה הבטיחות בזמן אמת.

ממונה בטיחות אש

אש היא דבר איום ונורא ואין מקום שבו לא צריך להישמר מפניה. ארגונים ומשרדים שפוקדים אותם הרבה מאד אנשים מדי יום חייבים להיות מקומות בטוחים לשהייה ומי שמנהל אותם חייב לדעת שהוא עושה את כל מה שהוא יכול על מנת לשמור מפני התפרצות של שריפה. האש יכולה לגרום לנזקים כבדים וחמורים הן בפגיעות גוף והן בפגיעות רכוש וציוד אך כמובן שהשיקול הראשון צריך להיות שמירה על שלומם של הנוכחים בחלל זה או אחר. זה בדיוק התפקיד של ממונה בטיחות אש שצריך להיות בכל ארגון או חברה והוא צריך להיות מוכשר ומאושר לתפקיד זה על ידי כוחות ההצלה במדינה.

החשיבות של קורס איכותי ומלא בתוכן

התפקיד של ממונה בטיחות בכלל ובטיחות אש בפרט הוא תפקיד חשוב ומהותי שיש בו כדי להציל חיי אדם. לא בכדי הדרישה היא לעבור בהצלחה קורס ממונה בטיחות אש וכך לעשות שימוש בידע החשוב כדי להציע את כל הפתרונות המתאימים לכל מקום או ארגון כדי לשמור על העובדים ולהגן על שלומם של כל אלה שנוכחים בבניין או במשרד. לאחר הקורס אפשר להתוות את המדיניות החשובה וכך לסייע למנוע את התפרצות השריפה.

אשר אביזמר מעביר קורסים לממוני בטיחות ובטיחות באש, השתלמויות מקצועיות בכל רחבי הארץ והוא בעל ניסיון רב ועשיר בתחום זה.

אילו נושאים לומדים במהלך קורס ממונה בטיחות אש?

כל מה שקשור להתנהגות בעת שריפה נכללים בקורס בתכנים של קורס זה – הכרות עם סוגים שונים של אביזרי כיבוי אש והדרכה על השימוש בהם, קביעת דרכי מילוט בזמן שריפה, הבנת עקרונות שקשורים בפרוץ האש ואיך להימנע ממנה ולאן צריך להתפנות כאשר פורצת שריפה. אחרי קורס ממונה בטיחות אש אפשר לעבוד בעסקים או ארגונים שיש בהם הרבה עובדים, להתוות מדיניות התנהגות בשעת חירום ובזמן שריפה, לתת חוות דעת מקצועיות למנהלי החברה בנוגע לסיכונים או מפגעים שעלולים להיות במקום העבודה וכמובן להציע פתרונות ומענה כדי להימנע מכל סוג של סכנה לעובדים.

קורס ממונה בטיחות אש

על מנת לעבוד בתור ממונה על בטיחות ובטיחות באש במקום העבודה צריך לעבור הכשרה או קורס ממונה בטיחות אש שיועבר במוסד מסודר או על ידי איש מקצוע שמתעסק בתחום זה ויש לו ניסיון והכשרה. בכל עסק או משרד נדרש שיהיה ממונה בטיחות שאמון על קביעת המדיניות של פינוי בשעת חירום או בשעת שריפה ולכן חשוב מאד לשים לב למועדי ההכשרות השונים וכמובן ללוות את הקורסים האלה בקביעת המדיניות הלכה למעשה, קביעת לוחות זמנים להדרכות העובדים והתרגולים השונים. כך בזמן אמת כל העובדים ללא יוצא מן הכללי יידעו בדיוק מה עליהם לעשות ואיך הם אמורים לשמור על עצמם.

המודעות הגבוהה של התנהגות נכונה בזמן שריפה

הדבר הטוב ביותר והחשוב ביותר לביצוע הוא להימנע ככל האפשר מפרוץ שריפה. יש מגוון רחב של פעולות שניתן לבצע לשם כך ולכל אחת יש את החשיבות שלה. ביחד כל הפעולות האלה יכולות ממש להציל חיים ולכן בוגרי קורס בטיחות אש שמגיעים לארגונים ומשרדים כדי להעביר הדרכות ותרגולים לעובדים יכולים לספק לא מעט כלים מעשיים שלאחר מכן אפשר גם לעשות בהם שימוש בכל סיטואציה ובכל מקום שנמצאים בו. ידע בנוגע להימנעות מאש הוא ידע שהערך שלו לא יסולא בפז.

אשר אביזמר הוא יועץ בטיחות אש מוסמך ומורשה שמגיע לאינספור עסקים ומשרדים בכל הארץ ומעביר קורסים, הכשרות, השתלמויות והדרכות.

למה כדאי לעבור קורס בטיחות אש?

מי שמגיע מהרקע של עבודת ביטחון או בטיחות, גהות או שעבד בכוחות ההצלה השונים יכול לעבור קורס בטיחות אש וכך להציע שירותים של חוות דעת מקצועית או העברת הדרכות בחברות וארגונים. חברות וארגונים אלה מחויבים להעביר את העובדים שלהם הדרכה בנוגע להתנהגות בעת שריפה וגם לבצע תרגולים מדי פעם ולכן גם אם אין ממונה בטיחות בתוך החברה עצמה הרי שאפשר לשכור את השירותים המקצועיים של יועץ במיקור חוץ שיגיע, ייתן את חוות הדעת שלו בנוגע להימצאות כל האביזרים הנדרשים לכיבוי אש ויעביר הדרכות המחויבות על פי החוק.

קורס בטיחות אש

בטיחות בעבודה בכלל ובטיחות באש בפרט הן נושאים מהותיים שכאשר הם מקבלים את ההתייחסות הנדרשת מצדם של אנשי מקצוע אפשר בהחלט למצוא את הדרך להתנהג בצורה בטיחותית ובטוחה ואפילו להציל חיים. תאונות או מפגעים יכולים לצוץ בכל מקום ובכל רגע ולכן צריך לדעת מה לעשות ואיך להתנהג בכל פעם שהחיים יוצאים מהשגרה, בעיקר כאשר נמצאים במקום העבודה. בדיוק לשם כך בכל בניין משרדים או עסק שיש בו הרבה אנשים יש את מי שהוא בוגר של קורס בטיחות אש והוא זה שבאחריותו להתוות את אופן הפעולה של כלל הנוכחים במקום בבעת שריפה. הוא זה שיקבל החלטות ויקבע מה הפעולות הנדרשות לביצוע.

עבודת בטיחות אש – יכולה להבטיח סביבה בטוחה

בטיחות אש היא עולם תוכן מאוד רחב, שיכול להשפיע על אופן הפעילות של העסק שלכם בדרכים רבות ושונות. לכל עסק, בהתאם לאופי הפעילות שלו ובהתאם לקהל הלקוחות אותו הוא משרת, יש צורך ליצור סטנדרט בטיחות אש מקסימלי בהתאם להוראות הרגולטור. בתחום בטיחות אש, הרגולטור המרכזי והכי חשוב לעבודה הוא מכבי האש. הם האנשים המוסמכים לבדוק את בית העסק שלכם או את האתר בו אתם נמצאים, והם אלו שיכולים להעניק לכם אישור עבודה או פעילות באופן קבוע. אי לכך ובהתאם לזאת, חשוב לבדוק שאת התנאים והדרישות אותם מעבירים לכם אנשי כיבוי האש, אתם ממלאים על הצד הטוב ביותר. ככל ואין לכם מומחיות בתחום האש, ייתכן מאוד שאתם תרצו לפנות לעזרת אנשי מקצוע חיצוניים, שמכירים את סטנדרט העבודה ויכולים להקנות הרגלי בטיחות שמתאימים לאופן הפעילות בעסק שלכם. זוהי החלטה חכמה לאורך זמן, איתה אתם יכולים לשפר את השירות ללקוחות, או את הבטיחות לטובת הצוות איתו אתם עובדים מדי יום ביומו.

יועצי בטיחות אש

כבר בתור ילדים, למדנו עד כמה חשוב לשמור על מרחק זהירות מהאש ולהבטיח שיש לנו את כל האמצעים להתמודד איתה במקרה חירום. בתור אנשים בוגרים, על אחת כמה וכמה כאשר אתם עובדים בתוך מתחם בנייה או מתחם עבודה מפוקח, בטיחות באש היא אחד מהנושאים הכי חשובים שיש לתת עליו את הדעת באופן קבוע. לא רק מבחינה חוקית, אלא גם בתור מנהלים שדואגים לצוות שלהם, אתם רוצים לעשות הכל על מנת ליצור רמת בטיחות אש גבוהה במיוחד לכל צרה שלא תגיע. בשביל להתמודד עם כל אתגר בטיחות אש בבית העסק שלכם, ניתן לפנות לעזרתם המקצועית של אנשי חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, ואנו נעשה את הכל על מנת לסייע לעסק לשמור על שגרת בטיחות קבועה.

במקום העבודה אין מקום למשחקים – התייעצו עם יועצי בטיחות אש

כשאתם מחזיקים מספר רב של אנשי צוות, סחורה וציוד יקר ערך, כל שריפה יכולה להיות אירוע מסכן ומסוכן. ועל כן אין שום סיבה שתוותרו על יצירת מערך בטיחות אש ברמה הכי גבוהה שאפשר לחשוב עליו לטובת כל מי שנכנס למקום העבודה שלכם. בעזרת היכולות המקצועיות של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, תמצאו את האיזון בין הדרישות לבין היכולות שלכם, ותשמרו על בטיחות בית העסק.

כל הנקודות שכדאי לדעת לגבי בטיחות אש

המטרה העיקרית של הכנת תכנית בטיחות מפורטת ויסודית לגבי כיבוי אש, היא בעצם לאפשר לשירותי הכבאות וההצלה להגיע למקום במקרה הצורך ולהתמצא בבניין בצורה מסודרת ומאורגנת. כאשר מדובר על כיבוי אש, הזמן הוא מצרך הכרחי, ולכן חשוב שלשירותי הכבאות וההצלה תהיה תכנית מפורטת עד כמה שאפשר, ובכך הם יוכלו לחסוך בזמן יקר ויתנהלו בצורה יעילה ומהירה יותר. לצורך כך, חשוב להסתייע באנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים העובדים בתחום מזה שנים, ויכולים ליצור תכנית מפורטת ומסודרת כפי שהחוק דורש. חברת בטיחות לעד בע"מ, מעסיקה את אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחום, ומספקת את שירותיהם לכל עסק או חברה הזקוקים לכך.

לסיכום, תכנית מפורטת ויסודית לגבי הבטיחות אש במקום העבודה יכולה להציל חיים ולמנוע אסון. מעבר לכך, התכנית הינה תנאי הכרחי כדי לקבל רישיון עסק, ולכן מומלץ להסתייע במקצוענים בתחום. חברת בטיחות לעד בע"מ תשמח לסייע לכם בתחום, לפרטים נוספים צרו קשר.

בטיחות אש – איך לבחור מומחה בטיחות?

הצורך להתייחס ברצינות רבה לנושא בטיחות באש מחייב בחירה מושכלת של מומחה בתחום שיבצע בעבורכם את כל הפעולות הנ"ל. המפתחות העיקריים לבחירת איש מקצוע הם:

* ניסיון – באופן טבעי עבודתו של מומחה בטיחות באש נשענת על הבנה מעמיקה בנושאים כמו סוגי דליקות, דרכי התפשטות עשן ואש, מערכות גילוי וכיבוי, ספרינקלרים, חשמל, התנהגות עובדים במצבי חירום ועוד. ידע רחב היקף שכזה הוא תוצר של למידה מתמדת, אבל לא פחות חשוב – התנסויות מעשיות. רק איש מקצוע שכבר סייע למגוון רחב של מפעלים ומוסדות להגיע לרמת בטיחות מקסימלית יכול להבטיח גם לכם רמה שכזו, להבטיח ולקיים.

* קפדנות – בתחום הבטיחות ההתנהלות הנכונה היא על בסיס קפדנות מוחלטת, בלי שום קיצור דרך או עיגול פינות. כשהמטרה היא מניעת שריפות והשגת שליטה מהירה אם חלילה מתרחשת בעירה, אין מקום לגישת ה"יהיה בסדר" או לאלתורים – רק לעבודה מסודרת בהתאם לנהלים המחמירים ביותר.

* אחריות – לנוכח החשיבות העצומה של המוגנות המלאה בפני סכנת השריפות נדרשת אחריות גבוהה במיוחד מצד המומחה שהאנשים בעסק סומכים עליו.

הדרכת עובדים כיבוי אש

אחד מגורמי הסיכון העיקריים בכל מקום שמתנהלת בו פעילות הוא שריפה. כשפורצת אש – בגלל קצר חשמלי, הצתה מכוונת, שימוש רשלני בציוד או כל סיבה אחרת – עלולים להיגרם נזקים חמורים גם לרכוש וגם לכל מי שנמצא במקום. בהתאם חובה להקדיש לנושא תשומת לב רבה, ובפרט להעביר לעובדים הדרכה מקיפה שתעזור להם להתמודד עם מצבים שבהם מתרחשת שריפה. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד מעבירה הדרכות כיבוי אש לעובדים על בסיס ניסיון רחב היקף ובקיאות מקצועית מעמיקה.

איך עוזרות הדרכות כיבוי אש לעובדים להתמודד עם מצבי סיכון?

* היכרות עם ציוד כיבוי אש – בכל מקום שמתרחשת בו פעילות שעלולה להוביל לשריפה מותקנים אמצעי גילוי אש וכן אמצעי כיבוי אש. כשהעובדים מכירים את כל המערכות והמכשירים, הם גם יודעים להפיק מהם את מלוא התועלת האפשרית. בפרט נדרשת היכרות עם עמדת כיבוי האש שכוללת מטף, גלגלון ועוד.

* היכרות עם מגוון השיטות לכיבוי האש – ובהן בידוד, קירור והשנקה. המטרה היא לא להפוך את העובדים ללוחמי אש, אבל כן להקנות להם ידע שמהווה בסיס לתפקוד נכון גם במצב חירום ובעת לחץ.

* היכרות עם סוגי השריפות השונים – והדגשים הספציפיים להתמודדות עם כל סוג של דליקה. לדוגמה, התמודדות עם בעירה של נוזל דליק.

* היכרות עם גורמי הסיכון – עובד שמודע לסיבות לפרוץ שריפות יידע גם ממה להיזהר ובכך למזער את הסיכון להתרחשות שריפה.

* תרגול – הדרכות כיבוי אש כוללות גם תרגולים מעשיים. לתרגול יש תועלת כפולה – גם העלאת רמת המוכנות להתמודדות עם כל תרחיש למקסימום האפשרי, וגם צמצום רמת המתח כשפורצת שריפה בזכות אותה התנסות מעשית. בדרך זו מובטח מקסימום קור רוח בכל מצב. כמו כן מסייע התרגול לאתר טעויות בתפקוד העובדים ותיקונן כך שבזמן אמת התפקוד יהיה מיטבי.

הדרכה מקיפה ואפקטיבית במיוחד

חברת אשר אביזמר בטיחות לעד אמונה על העברת הדרכות כיבוי אש לעובדים במגוון רחב של מקומות עבודה. כל הדרכה מותאמת באופן ספציפי לקהל היעד שלה, כל שאלה זוכה למענה מפורט בגובה העיניים ותוך הקפדה על הסברים שכל אחד וכל אחת יכולים להבין, ובנוסף מובטחת התייחסות מלאה לכל סוגיה רלוונטית – כך שכל העובדים יהיו בעלי הידע הדרוש להתמודדות עם שריפה.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים